Problémám van
Ha valami miatt nem vagy elégedett a nálunk vásárolt MATIS termékeddel, fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!
FONTOS!
Ha sérülést találsz a terméken, azt még összeszerelés előtt, a dobozban fotózd, és azonnal jelezd felénk!
Az összeszerelés közben történt sérülésekért, és a nem szakember által összeszerelt termékekért nem tudunk felelősséget vállalni.
Ha a termékminőséggel kapcsolatos panaszod van, legjobb, ha emailben jelzed.
Ne felejtsd el megírni nekünk:
- neved, elérhetőséged,
- a vásárlást igazoló számla sorszámát,
- a termékkel kapcsolatos problémát néhány mondatban összefoglalva.
- Készíts fotót a hibáról,
- készíts fotót a termék csomagolásán található címkéről (amin szerepel a csomagolás dátuma. Ez fontos információ a gyártónak, hogy folyamatosan tudja javítani a gyártás minőségét.)
Ide várjuk észrevételeidet: info@verdantbutor.hu
Köszönjük együttműködésed! Csapatunk mindent megtesz, hogy problémádat orvosoljuk, és mihamarabb élvezhesd a Matis bútorod nyújtotta kényelmet.